Els resultats obtinguts en aquestes enquestes, ens diuen que un percentatge força elevat de persones no creuen que tothom tingui els mateixos drets, d'altres persones ens diuen que en algunes situacions si que tenim els mateixos drets i en d'altres no, i finalment amb un percentatge molt baix, hi ha els que si que pensen que tothom te els mateixos drets.
Aquests resultats ens diuen que vivim en un món amb molta desigualtat, on ningú té els mateixos drets, ja que depenen de qui siguis, quants diners tinguis, a què et dediquis, etc. poden canviar.
No creieu que a ple segle XXI això no tindria que ser així?

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada