LA IGUALTAT....

"La igualtat és una necessitat vital de l'ànima humana. La mateixa quantitat de respecte i d'atenció es deu a tot ésser humà, perquè el respecte no té graus." Weil, Simone.

dissabte, 1 de juny del 2013

ENQUESTA: Tenim tots els mateixos drets a Catalunya?

Hem passat una enquesta a 42 persones, de diferents edats i sexes, per preguntar-los si a Catalunya tothom té els mateixos drets.
Els resultats obtinguts en aquestes enquestes, ens diuen que un percentatge força elevat de persones no creuen que tothom tingui els mateixos drets, d'altres persones ens diuen que en algunes situacions si que tenim els mateixos drets i en d'altres no, i finalment amb un percentatge molt baix, hi ha els que si que pensen que tothom te els mateixos drets. 
Aquests resultats ens diuen que vivim en un món amb molta desigualtat, on ningú té els mateixos drets, ja que depenen de qui siguis, quants diners tinguis, a què et dediquis, etc. poden canviar. 
No creieu que a ple segle XXI això no tindria que ser així? 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada