Creiem que el
nostre projecte ètic s’ha finalitzat amb èxit i amb ell l’aportació de nova i
desconeguda informació sobre el igualitarisme a cada una de nosaltres. Diverses
coses cercades en aquest projecte ens han fet canviar d’opinió davant alguns
temes que mai ens agüéssim plantejat opinar o discutir sobre els nostres
pensaments. La creació del blog ha estat fàcil tenint en consideració la poca
tècnica, traça i experiència que tenim davant les noves tecnologies cibernètiques.
Destaquem que sobre el igualitarisme apareixien milers de pàgines i per tant la
cerca no ens ha estat complicada no obstant això ha estat crític escollir
algunes de les pàgines anteriors. Per això volem donar les gràcies a totes les
pàgines webs que ens han servit d’ajuda en la recerca. Aportada ja la nostra
valoració sincera del nostra projecte només volem afegir-hi que ens hagués
satisfet més si haguéssim disposat de més hores de treball en el nostre centre
educatiu.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada