LA IGUALTAT....

"La igualtat és una necessitat vital de l'ànima humana. La mateixa quantitat de respecte i d'atenció es deu a tot ésser humà, perquè el respecte no té graus." Weil, Simone.

dimarts, 4 de juny del 2013

CONCLUSIÓ


Creiem que el nostre projecte ètic s’ha finalitzat amb èxit i amb ell l’aportació de nova i desconeguda informació sobre el igualitarisme a cada una de nosaltres. Diverses coses cercades en aquest projecte ens han fet canviar d’opinió davant alguns temes que mai ens agüéssim plantejat opinar o discutir sobre els nostres pensaments. La creació del blog ha estat fàcil tenint en consideració la poca tècnica, traça i experiència que tenim davant les noves tecnologies cibernètiques. Destaquem que sobre el igualitarisme apareixien milers de pàgines i per tant la cerca no ens ha estat complicada no obstant això ha estat crític escollir algunes de les pàgines anteriors. Per això volem donar les gràcies a totes les pàgines webs que ens han servit d’ajuda en la recerca. Aportada ja la nostra valoració sincera del nostra projecte només volem afegir-hi que ens hagués satisfet més si haguéssim disposat de més hores de treball en el nostre centre educatiu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada